back in the game

Hej alla fina! Hoppas ni njuter av sommarvärmen.

Vi är hemma nu; skönt men ändå inte! Tiden på landet var guld värt. Nu är vi hemma i lägenheten som fortfarande renoveras..

Vad ska jag säga? Jag saknar er!
Sedan sist har Louisas tand spruckit upp rejält och en andra är på väg. Kan meddela att det gjort ont att amma de första dagarna vill jag lova, men nu har hon lärt sig.
Hon sitter själv nu och äter mat! Hon är så jäkla stor.. Vi har bytt till sittdelen och allting; vilken hit! Däremot ser hon ut som en liten plutt i vagnen men hon gillar det.

Hon kan utan att hålla i händerna också- men hon måste finslipa balansen.



Hon älskar spaghetti och köttfärssås och till efterrätt mango och äpple. Slurk säger det.

Men hon går ändå inte upp som hon ska så vi ska på läkarbesök imorgon. Man känner sig så otroligt otillräcklig och jag känner mig så dålig. Jag matar, ammar och ger välling. Inget annat än risvälling går på flaska. Det är så svårt!


Bjuder på två bilder med dålig kvalité..


Miss U! Snart ses vi och jag läääängtar:)

2010-07-05 // 21:21:49

åh vad söt hon är :D kan du inte lägga upp en bild när hon sitter i vagnen:D?

2010-07-06 // 17:23:57

så fina

2010-07-06 // 20:28:52

gud så söt! :)

2010-07-14 // 00:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback