andas in djupt

Louisa Louisa Louisa..

Oftast somnar Louisa vid tutten på kvällen. Då lägger jag ner henne i sin sng och så sover hon tills dess att hon vill tutta lite. Nu blir det ett sjuhelsikes liv då jag lägger ner henne. Ibland somnar hon själv efter ett rejält högljutt bök och mitt hyjjsande, ibland måste jag till slut ta upp henne för att vagga henne till sömns. Kan det vara någon slags utvecklingsfas detta? Så hemskt jobbigt är det inte; men det är svårt att inte veta vad det är som är "fel".


» Tova

Jag undrar också om det är nån utvecklingsfas på G! Elliot har alltid sovit bra på nätterna, men nu kan han vakna och typ GALLSKRIKA, och är ganska allmänt gnällig hela dagarna. Ointresserad av tutten är han också. Skumt det där när man inte vet...

2010-07-26 // 21:21:21
» Sara

Så har min son blivit också, han är 12 dagar yngre än din dotter. Han har sovit jättebra innan, men nu vaknar han med jämna mellanrum och bara skriker. Även jag blir tvungen att antingen vagga honom till sömns i min famn, eller låta honom somna vid tutten och sedan ligga heeelt stilla för att inte väcka honom.

Har Louisa fått några tänder än?

2010-07-27 // 12:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback