vad står på?

Jag gick upp med Max imorse för att äta frukost. Sedan gick jag och la mig igen. Kunde jag somna om? Nope, självklart kunde jag inte det. Jag som haft så lätt att somna i tid och otid. Det var samma sak inatt, jag låg vaken i två timmar innan jag lyckades somna ett tag.

Så nu sitter jag med ögon som går i kors och kan inte somna. Jag kikar på fina kläder på hm's hemsida, det finns riktig mycket fina sommarkläder som jag tror att jag ska beställa hem. Några lösa blusar skulle sitta fint för att dölja min antagligen degiga mage efter Mini ploppat ut.


sv: jag bor i Nyköping, en timme söder om stockholm. Jag har inte varit ute när det varit såhär kallt. Jag har svårt för kylan, när det verkligen biter i ansiktet och vet inte riktigt hur Leia skulle tycka om det.

2010-01-07 // 12:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback