toppendag!



Vi är hemma sedan en timme tillbaka.

Hos barnmorskan fick vi göra det vanliga, mäta magen, blodtryck, vikt och känna hur Mini ligger. Där blev min barnmorska osäker på hur hon verkligen låg, var det en rumpa uppåt? Vad tror ni händer? Jo vi fick göra ett ultraljud!! Jag blev så glad! Så vi fick se lillan igen, och visst låg hon med huvudet nedåt hon, men resten av kroppen var det fullt liv på, hon kastade sig runt där inne så att det blev svårt för barnmorskan att kika på henne.

Så det blev en trevlig överraskning, och väldigt lugnande.

Magen hade nu växt och ligger på 37 cm, jag har gått upp 18 kilo sedan inskrivningen och mitt blodtryck låg fint.

Vi bokade in en ny tid men förhoppningsvis var detta sista gången vi kommer dit.

Förvärkarna har fortlöpt under hela dagen, känner ett tryck nedåt och mensvärk hela tiden, kroppen jobbar!


» Fanny

Absolut! Du ska verkligen få dom. Har haft fullt upp och glömt!! Grejen är att min dumma dator har gått sönder och är på lagning. Förhoppningsvis tar de bara 10 dagar. Sen skickar jag dom :)

2010-01-12 // 20:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback