skitmorgon

Vaknade med Max, gick upp och kissade och gick för att somna om.. Nej då är det byggarbete precis utanför vårat sovrumsfönster, vilken ironi va? Så nu är jag vaken och äter frukost som består av finncrispmackor med juice och fil med start i.
Hela natten har jag vaknat av vad jag förmodar vara förvärkar, mindre trevligt men skönt ändå att känna kroppen jobba. Jag ber om mer, tyst i sömnen, men inte tilltar de i styrka, eller?

På dagens schema står det barnmorskebesök som infaller mellan 14:30 och 15:00 ungefär, efter det ska jag leta reda på en ny mobil, för den jag har nu är inne på sista månaden tror jag allt..


nu längtar jag ännu mer efter min mage!

2010-01-12 // 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback