önskemål

Fick en förfrågan om att visa bilder på min kropp och hur den ser ut såhär efter förlossningen. Jag har inte direkt haft tid eller vilja att fota min kropp nu. Men i det stora hela känner jag mig nöjd med tanke på att det bara gått åtta dagar sedan förlossningen. Magen är som en bulldeg som syns när jag står upp, ligger jag ner är den platt. Jag har mina bristningar i princip överallt, men det är bara de tunna så de bleknar, de stör mig inte särskilt mycket, ser dem mer som mina krigsärr.
Känner att min kropp sakta men säkert börjar återhämta sig och jag har knappt ont längre. Men utseendemässigt är den ju inte, som förväntat, i toppskick, men det får ta den tid det behöver.


Här är magen en dag efter att Tilde föddes


Här är magen en vecka efter att Tilde föddes


Helt otroligt egentligen vad fort kroppen återställer sig efter en sån påfrestning.



Är så kul att läsa om hur lyckliga ni är där hemma, förstår att det måste vara världens bästa känsla att äntligen ha sin lilla bebis hos sig efter en så lång väntan! "Bara" 23 dagar kvar för mig... förhoppningsvis iaf :P

2010-01-23 // 21:37:18

Jag har två frågor.

1. När kommer fortsättningen av förlossningen?

2. Kommer du byta design nu när Tilde är född?

:)

2010-01-23 // 22:01:56

Tack för att du ville dela med dig. Jag tror säkert att det kommer bli bra för mig med :) Ha det underbart och lycka till (ännu en gång) :) kramar

2010-01-24 // 00:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback