öm

Nu är jag öm, riktigt jävla öm. Kroppen har jobbat hårt inatt och jag har vid ett flertal tillfällen vaknat av vad jag förmodar vara förvärkar. Det spänner och gör ont, som stark mensvärk. Nu sitter smärtan i hela magen och även i ryggen och ömmar. Det är spännande att känna och jag väntar med stor förväntan på vad som komma skall, för att inte tala om NÄR det kommer.


Idag då? Jo idag ska jag ta mig ner till baknen en sväng, handla lite och köpa kuvert(note to self). Sen ska jag bannemig ta tag i köket som för tillfället ser förjävligt ut, med disk på ställen där man inte ska ha disk.


Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-03-21 // 10:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback