nyårsdagen

Så var det nya året kommet och jag är piggare än tidigare år.

Igår lagade jag middag tills Max kom hem. Det blev kycklingcurrygryta med ris och till förrätt vitlöksbröd. Till efterrätt gjorde jag chokladmousse med fruktsallad.

Vi tog det lugnt hela kvällen och var ute och kysstes i kylan under fyrverkerier vid tolvslaget. Det var en lugn men fin nyårsafton. Tanken att under det kommande året blir vi föräldrar låg ständigt i bakhuvudet.

Nu ligger Max och sussar i sängen och jag sitter i soffan. Han har jobbat hela veckan så tror att han behöver sova ut rejält idag, han var helt slut igår.


Idag ska jag tvinga med mig min älskade man ut på en promenad i kylan, det är ju sol och blå himmel och antagligen sådär bitande kallt.

Jag vill avsluta detta inlägg med att meddela att Alina fick sin dotter igår! Grattis Alina!


Precis så firade vi också nyår, var väldigt mysigt faktiskt =)

2010-01-01 // 11:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback