när det är dags

hallå! när du känner att det är dags att föda, kan du bara slänga in ett litet inlägg då? eller någon annan kanske?:) typ "nu är det dags, hörs när allt är klart!"? om det är möjligt förstås!!! för i många andra mammabloggar så försvinner de helt plötsligt ett par dagar och man blir så nyfiken:)
lycka till!!

Jag har för avsikt att skriva ett "nu är det dags"- inlägg när det väl kommer igång. Jag är fast övertygad om att jag kommer vara en sådan som tänker "nej men det är inte dags ännu, jag kommer inte vara öppen något ändå så vi åker inte in ännu", så jag kommer säkerligen sysselsätta mig vid datorn tills det blir outhärdligt.
Däremot vet man aldrig vad som kan ske, kanske börjar jag blöda ymnigt, och då prioriterar jag bara min och framför allt Mini's hälsa. Det kanske blir jättebråttom helt plötsligt och då tror jag att min sista tanke är datorn.

Men har en liten tanke på att göra ett videoinlägg med en smärtpåverkad mig mitt i värkarna så att ni kan se hur det står till, men som sagt återstår det att se!



Jag tycker inte alls du ska säga till "när det e dags".

av erfarenhet så blir man välsigt stressad av att veta att alla vet vart man är.. dessutom kan man ju tro att det är på gång fast det inte är det, och kan få åka hem igen.. har många vänner som smsade kompisar "nu åker jag in" men så fick de smsa tillbaka att de åkte hem igen..

Bara ett tips gumman, för det kan bli ett stressmoment för dig när du väl är på plats. Hör bara av dig till dina absoluta närmaste.. när ni kommit in typ.



många kraamar..

2010-01-11 // 22:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback