mysig morgon, mindre mysig natt

Efter mitt nattinlägg gick jag och la mig. Eller jag försökte i alla fall, för innan jag visste ordet av det blev jag utskälld av Max. Han sov och drömde väl något så när jag bad honom flytta in så blev det ett förbannat liv. Det är inte en lugn natt med den mannen ska ni veta, hans drömmar är helt sjuka..
Men till slut somnade jag väl och sov tills elva då jag vaknade av att Max kramade mig hårt hårt. Då var han(hör och häpna!) redan vaken. Det sker extremt sällan att han vaknar innan mig. Jag gosade upp mig mot honom och sen gick vi och tog en lång dusch, välbehövligt kan jag säga då jag inte har tvättat håret sedan i måndags(snuskfia ja, men det är så förbannat jobbigt och tråkigt att duscha!).
Nu har vi precis ätit frukost. För er intresserade åt jag Finncrisp macka med smör och skinka på med ett glas juice och en tallrik mellanfil med lingonsylt i.

Idag blir nog en väldigt lugn dag, skulle gissa på att Max kommer häcka framför det förbannade Forza-spelet hela dagen och jag ska passa på att vila. Max ska däremot bli medtvingad på en promenad i kylan, för jag känner att jag behöver röra på mig, i alla fall i en timme eller så. Det blir det definitivt insåg jag nu eftersom det är sol ute!

Om ett litet tag dyker det upp bild på mig i min nya fina klänning som jag fyndade igår. Ett tips för er som bor i Stockholm- gå på Indiska som ligger på drottninggatan, de har halva reapriset på nästan hela deras sortiment för att de ska bygga om!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback