mammas grisekno

Jag är helt hopplöst förälskad i Tilde. Dagarna i ända ammar jag henne, och det slutar alltid likadant; hon somnar med tutten i munnen och om jag försöker ta bort den börjar hon grymta som en liten gris. Hon är så söt så jag dör!

Hon är en snäll bebis är hon. Hon äter kanske en halvtimme, sover i två, bajsar lite, äter lite, sover två timmar till, kissar lite, myser lite med pappa, bajsar lite, gnyr lite, äter lite till, äter lite till, äter lite till och sover. Hon har sin pappa lindad runt lillfingret och de är så fina tillsammans när Max drar henne nära nära när de sover tillsammans. Allt är bara så bra just nu, vi har våran bubbla och jag är så lycklig!


» Sara

Vad underbart det låter! :)

2010-01-23 // 16:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback