lite nervös

Imorgon ska Max tillbaka till skolan igen, vilket innebär att jag blir ensam med Tilde över dagen. Jag måste erkänna att jag är lite nervös. Visserligen är Tilde en riktigt snäll bebis -peppar peppar- som bara skriker när hon är riktigt hungrig men jag känner mig ändå nervig. Nu ska jag vara ensam med det mest dyrbara i mitt liv, jag ska ta hand om henne helt ensam. Tänk om jag gör något fel? Tänk om något händer? Sådana tankar snurrar i mitt huvud nu mot kvällen när antalet timmar tills morgonen minskar.

Dessutom kommer jag saknar Max närvaro otroligt mycket, vi har varit med varandra dygnet runt sedan Tilde föddes. Vi har delat lika på allt. Han har gått upp och bytt blöja om natten, kunnat ha hand om henne när jag duschat och lagat mat. Nu ska han vara i skolan hela dagen, och jag hemma med Tilde.

Så nu ikväll ska jag njuta av hans sällskap så mycket det bara går. Vi ska se på film tillsammans och jag ska gosa upp mig så nära som möjligt och pussa på min man.


» Elena

mysigt :D

2010-01-24 // 21:28:20
» Julia

Hej grattis till dottern :)

Jag tänkte på det där du sa om hennes gudfar, så jag bara undrar om ni ska döpa henne, i en kyrka och så. Eller ni kanske inte har tänkt på det än?

Kram / Julia

2010-01-24 // 22:10:22

om jag inte redan sagt det så stort grattis till dottern!! :)

2010-01-24 // 22:57:40

kan du inte visa en bild på er alla så man får se er ordentligt?:) tycker man har fått se dig och lillen men inte max något!:)

2010-01-24 // 23:07:32

Sådär tänkte jag också men allting kommer naturligt.

2010-01-25 // 09:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback