lilla masken

Jag brukar oftast amma Tilde liggandes. Alltså att jag ligger på sidan och hon ligger med magen mot min mage, hon får bäst grepp så känns det som. Men nu är det så att lillan har fått sådana extrema krypreflexer så till slut hamnar hon uppe i min armhåla, hon liksom ålar sig uppåt. Så jag får snällt men bestämt dra ner henne till tutten igen som hon då HUGGER tag i och knorrar nöjt.
Varje dag är det något nytt, och det är så tusan i mig mysigt med en liten mask som kan få en att smälta bara genom att rapa.


Måste vara spännande att se hur fort hon utvecklas =)

2010-01-26 // 16:31:17

Jag låg också sådär. Det funkade verkligen bäst. Åh, saknar den tiden nästan :D

2010-01-26 // 19:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback