kopia

Jag glömde nämna att lillan är en exakt kopia av sin pappa! Hon har hans ögon och näsa och hela hennes uttryck ser ut som Max när han är nyvaken. Det känns så underbart att kunna se sitt livs kärlek i sitt livs underverk, jag är så glad över att hon är lik honom.

Natten har kantats av tårar från min sida pga av mina såriga bröst, till gos med lillan till tjat på Max som tar för stor plats i sängen. Jag har kanske sovit fem timmar totalt, har ammat tre gånger. Det är helt underbart. Detta är det jag längtat efter. ja visst är jag helt slutkörd men vem fan vill sova när man har världens vackraste dotter att titta på istället? Då behöver man ingen sömn. Min lilla älskling är så snäll så. Hon är väldigt snuttig av sig, vilket inte funkar så bra just nu med tanke på mina bröstvårtor som ser ut som russin.. Så motvilligt testade vi nappen igår och vilket nöjd bebis vi har nu! Hon äter fortfarande men är mer nöjd mellan måltiderna med den lilla grodnappen i kakhålet.

Nu kallar min älskling, dags för mat!


» Fanny

Grattis klara! Va kul! Hoppas ni och mini mår super!!:)

kram Fanny

2010-01-18 // 11:08:17

Smörj in dem! De hjälper bra, tycker jag ivarje fall :) Och akta dej för mjölkstocking nu när det är så kallt.

2010-01-18 // 11:25:57

Åh grattis! Jag tänkte på dig här om dagen och undrade om din lilla tös hade tittat ut, och se det hade hon :)

Hoppas allt gick bra och att ni har världsbäst nu :)

2010-01-18 // 11:45:00

Tack för stödet. Du har fått en liten flicka va? Grattis! Är det härligt? Jag bor i mälarhöjden, så vi är båda stockholms brudar ;)

2010-01-18 // 12:00:46

Att sova 5 timmar första nätterna är lyx ju =) och såriga brötvårtor är jättevanligt i början men fyfan va ont det gör!!!

2010-01-18 // 12:21:02

Vad ska hon heta? :)

2010-01-18 // 13:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback