kärleken till dig

Jag vill kunna förklara med ord hur underbart len din hud är när jag stryker dig lätt i nacken med försiktiga fingrar. Du suckar djupt då du sover och jag suckar djupt av kärlek för allt det du är. Jag vill kunna förklara hur det är när känslan som vilar i min maggrop spritter till liv av att se dig sova djupt med händerna ovanför huvudet. När jag hör hur du pratar med din pappa får jag så mycket känslor så att jag inte vet vad jag ska göra av mig när jag egentligen borde passa på att sova.
När du sluter dina minimala fingrar runt mitt finger när du äter önskar jag att just det ögonblicket ska vara föralltid. För vad var livet utan dig? Vad var jag innan du fanns? Jag kan mig inte minnas, vill mig inte minnas för aldrig mer vill jag ha ett liv utan dig. Du är min självklarhet och jag är redan så stolt över dig.

Jag vill kunna förklara med ord hur underbart len din hud är när jag stryker dig med lätta fingrar, kunna förklara hur mycket jag verkligen älskar dig, men det tycks inte finnas några ord för allt det jag känner. Inga ord räcker till.





» Elena

va fint du skriver :) tycker att du lyckas förklara vad tilde betyder även fast du skriver att det inte går att göra det

2010-01-27 // 23:00:06

Ååå va fint du skriver! Helt underbart man blir ju helt rörd!!!

2010-01-27 // 23:25:22
» Tova

Åhh, hoppas allt är bra med er (vilket det låter som på ditt inlägg)

Min grabb blir två veckor på lördag och det känns verkligen fantastiskt. All sömnlöshet, mjölkfläckarna och utmattningen, det är verkligen VÄRT det :)

kram!

2010-01-27 // 23:42:03

Åh så fint !

2010-01-28 // 08:20:15

Hej!



Du har blivit utmanad i min blogg! :)

2010-01-28 // 14:37:54

Vad fin bild :)

2010-01-30 // 18:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback