kanske det..

Fick ett påstående i förra inläggets kommentarsfält där någon säger att jag går och inbillar mig saker. Om det nu vore så, varför blev jag då ditkallad på kontroll? Jag ringde in för att bara berätta och fråga för det är just det man ska göra om man har en blödning vilket jag haft, och blev då överraskad när de bad mig komma in och kolla det. Bättre en gång för mycket än en gång för lite..
Men det är klart att man går och känner efter mer nu när man vet att saker faktiskt är lite på gång.


dumma människor som inte har något bättre för sig :( hoppas att allt går bra, önskar dig all lycka. <3

2010-01-14 // 14:50:30

Det framgick inte i inlägget att du blev dit kallad. Endast att du tror att slemproppen gick och tror att det läcker fostervatten. Klart man ska till MVC om de blöder. Jag, likt dej, går också och känner efter då jag med ska ha barn inom en väldigt snar framtid. Men jag får be om ursäkt om det jag skrev i inlägget nedan, inte meningen att du skulle ta det som ett påhopp. Och så klart önskar även jag dej all lycka!!

2010-01-14 // 15:24:00
» Emma

När du är så nära ska du självklart ringa vid minsta oro. Jag fick själv en kraftig blödning och fick därför åka in. Hade helt oregelbundna värkar så de trodde de skulle skicka hem mig efter en kontroll, men då var jag 5 cm öppen (!). Allt är inte by the book, lite på din egen intuition!!



Spännande! Hoppas det går bra nu!

2010-01-14 // 16:25:13
» Elena

Hoppas mini kommer snart!!! :D

2010-01-14 // 17:42:42
» Emma

Sv: tja, jag själv var inte förvånad, jag var ganska övertygad om att jag var så pass öppen, det var de på BB som blev förvånade. De är lite låsta vid att man ska regelbundna värkar. Det är det jag menar med att om du känner att det är på gång, så är det förmodligen det. Spännande!

2010-01-14 // 17:47:11
» Sara

Till dig ANONYMA människa som kommenterat i denna blogg: Jag tror att du är ute och vandrar i natt mössan eftersom att det ju i första meningen står att Klara blivit ditkallad och sen var det ju inte heller Klara som trodde att slemproppen gått utan det var ju också dom! Jag måste då få säga att om du inte menade något ont med ditt påhopp så föreslår jag att du låter bli att kommentera eftersom att du ju uppenbarligen inte själv kan avgöra vad som är kränkande och inte!



Till dig Klara: Jag var också ung när jag fick båda mina barn (syskon, inte tvillingar) och tycker att det är roligt att läsa om andra mammor som gjort samma val som jag! Önskar dig all lycka och hoppas att du kommer att fortsätta blogga även när "kotten" kommit!

2010-01-14 // 19:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback