in till stan

Om ett tag ska jag bege mig in till stan för att strosa lite med Sannisen. Tiden går fort när man är med min sparris och hon är ett bra sällskap som aldrig klagar på om jag vill sitta ner en stund.
Jag själv ska leta reda på en snygg skjorta som jag fått span på! Skjorta borde ju vara ett ultimat amningsplagg då man kan knäppa upp det lätt.
Så nu skall här hittas en skjorta, så att man kan slänga fram tuttarna utan ansträngning!



» Sofia

Lägg upp på bloggen sedan om du hittar någon skjorta. Jag vill också ha en men hittar aldirg någon :)

Det känns nästan som att det är det bästa om man skall amma och vill vara lite fin samtidigt :)

2010-01-08 // 13:38:59
» Sofia

tack! :) jag tror också på att det är en liten kille.

Är så nyfiken nu:P

2010-01-08 // 13:56:48
» Sofia

Men det kostade ingen för dig att få redan på könet va?

I göteborg kostar det 500 kronor.

2010-01-08 // 14:08:55

tjo, angående sthlmstripp... planen är antingen helgen vecka 6, eller helgen vecka 8. Ska höra med far din om vi kan sova där... ;) då kommer vi förmodligen ner fredagkväll, och åker nån gång på söndagen. Lördagen kommer gå åt att fira kompisen, men vi måste ju klämma in en träff med er! :) Kraam

2010-01-08 // 14:14:00

Hehe det är ju sant :D Roligt med en liten tös! Har ni några namn? :) Kram

2010-01-08 // 17:42:03
» sanna

Sv: Ja men de e bara o acceptera ens krav. de e din bebis o du bestämmer..ja måste också tuffa till mig bara o inte va en softpotatis utan verkligen hålla vid mina principer.. vi ha tex en pumpflaska från apoteket med desinfektionsmedel o ingen rör bebisen om den inte tagit ett sprut! så nu gör folk de automatiskt när dom kommer hit:)



tips på super amningströjor är de från Gina trico i skön bommul me tryckknappar ner till naveln:) skönt, o lätt-tillgängliga tuttar får man:) ta svart o vit.. grå o färg syns minsta lilla mjölkdroppe på!



o snart kommer din tjej me sin egen mjukisdräkt:) den e go den!! o mycke gos har du att se fram emot:)



kram

2010-01-08 // 18:03:28

Tack! :) vi är hemma nu och mår bra! Hur är det med dig då? Det börjar ju närma sig nu! :-Dkramar

2010-01-08 // 18:30:44

love u <3

2010-01-09 // 12:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback