hoppsan sa

Efter det förra inlägget så vaknade Max och vi åt frukost. Sen gick vi och la oss för att mysa lite. Vad händer? Vi somnar och vaknade för en kvart sen. Max är skitsur för att hela dagen gått åt och jag är superglad för att jag fått sova ordentligt och känner mig utvilad!

Nu vet jag inte vad vi ska göra men ska försöka få med mig Maxen på en promenad och hitta någonstans att hyra en film möjligtvis. Annars kanske det går någon bra på tv.

Senare ikväll kommer det en ny magbild, för igår gick jag ju in i ny vecka och jag fotade då kulisen.


» Frida

Det lät faktiskt riktigt riktigt härligt att sova bort en hel dag. Och du lär nog behöva vila dig så mycket som det bara går nu de sista dagarna :)

Kram, Frida

2010-01-01 // 17:13:06
» Julia

När redovisar du resultatet i namnröstningen? :)

2010-01-01 // 19:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback