helt fantastiskt

Hej alla ni fina och tack så hemskt mycket för alla gratulationer!

Idag är lillan två dagar gammal och vi är nyss hemkomna från BB. Jag är helt mörbultad, känslan är nog liknande den som blir om man blir överkörd av ett x2000. Vi är trötta och matta men helt saliga över det mirakel vi lyckats sätta till världen.

Jag hade en förlossning som var kaotiskt ett tag men ändå helt fantastisk. Från det att vi kom in till Södra BB tog det sju timmar innan lillan var ute, jag var öppen 5 cm när vi kom in. En förlossningsberättelse kommer i dagarna, just nu fokuserar vi på miraklet som ännu inte fått något namn.

Jag är som sagt helt tagen och så lycklig just nu så jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Vår dotter har tagit oss med storm och har redan sin pappa lindad runt sitt pyttelilla lillfinger. Max har varit och är ett sådant enormt stöd i allt detta. Under förlossningen var han en riktig klippa även när det var mest kaos.
Förlossningen slutade för mig med operation som hindrat mig lite men där har Max funnits och varit den perfekta pappan. Jag är så imponerad över hur duktig han är och hur bra hand han har med lillan, barnmorskorna var också alldeles imponerade av hans hand med barn.

JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!!! Hon är så snäll och fin och helt underbart perfekt som ens barn bara kan vara!


Jag återkommer med bild när vi landat lite mer hemma och jag har tid, nu ska jag njuta av min dotter, pussa på hennes fötter och insupa bilderna av mitt livs kärlek med min nu födda dotter!


Vad alldeles fantastiskt underbart det låter :-D Skönt att du har sånt stöd i din sambo!

2010-01-17 // 16:01:48
» SaraW

Åh, vad underbart Klara! Grattis :) Du kommer bli en toppenmamma. Alla lyckoönskningar till er och ert nya liv som föräldrar!

2010-01-17 // 16:15:38
» Frida

Grattis så jättemycket! Hoppas allt går bra, jag känner på mig att allt kommer gå superbra för er! :D

Kram, Frida

2010-01-17 // 16:17:30
» n

grattis =) Låter helt underbart!

2010-01-17 // 17:14:22

GRATTIS :D

Vad menar du med operation? Blev det snitt då eller?:)

2010-01-17 // 17:15:11

Älskling, jag får gåshud! Du måste vara lyckligast i världen nu! Vad menar du med operation? Kejsarsnitt? Hälsa stumpan och hör gärna av dig med ett litet samtal när du känner att du orkar och har tid <3

2010-01-17 // 17:49:06

grattis till dottern :D

hoppas allting gick superbra trots operation.

2010-01-17 // 17:55:24

grattis:D:D:D

2010-01-17 // 18:06:39

Låter heeelt underbart gumman! Gud vad glad jag är för er:) NJUT massor nu och bara snusa på er lilla tjej så mycket som möjligt! KRAMAR

2010-01-17 // 18:24:09
» carro

Det låter helt underbart. Får också gåshud som Karro skrev! Undrar också vad du menar med operation, blev lite orolig där. Men som sagt, jätte skönt och höra att ni har det bra och att mini mår bra och är lugn och snäll! Ha det bäst så hörs vi när ni blir mer tillgängliga :) kramisar!

2010-01-17 // 18:38:12
» Elena

Är så glad för eran skull! Hoppas du återhämtar dig snabbt efter förlossningen. Är nyfiken på att se hur lilla mini ser ut :)



Puss och kram!

2010-01-17 // 20:00:27
» Josse

Åh gud va roligt!!!:D Grattis och lycka till med allt nu! :) Kram

2010-01-17 // 21:27:42
» katta

åååå Grattis grattis grattis! önskar er all lycka Klara:):) kramar

2010-01-18 // 07:32:35

Åh, grattis grattis grattis Klara! WOW! Du kommer att bli (är) en superfin mamma!:)

2010-01-18 // 17:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback