godmorgon!

Nu är jag och Tilde vakna och uppe. Eller ja, Tilde har hunnit somna igen, lilla tussen.
Natten har varit bra, var uppe två gånger tror jag och bytte blöja, ammade två gånger och sov sedan från halv fem till nio, ammade ett tag och sov sedan vidare till elva.
Då ammades lillan igen och sen var det blöjbyte, och älsklingen passar såklart på att kissa när hon ligger näck på skötbädden, alltid lika roligt.

Det går bra att vara utan Max faktiskt, även om jag saknar honom.

Idag då? Jo vi får nämligen besök av BVC. En barnmorska kommer hit och ska titta till Tilde. Vet inte riktigt vad mer som ska ske?



Antagligen är det så. Blir ju lättare att acceptera dem när man har sin fina bebis i armarna. Just nu känns det fortfarande så avlägset (sambon skrattar åt mig här hemma för att jag fortfarande inte kan förstå att vi ska bli föräldrar :P T.o.m. han har förstått och det är ju ändå jag som har henne i magen men det känns ju så otroligt!)

2010-01-25 // 15:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback