godmorgon alla fina

Nu har jag vaknat efter en rätt så god natts sömn. Jag har varit uppe två gånger och panikkissat, jag får alltså ONT för att jag är så kissnödig, varje gång fnittrar jag för mig själv.
Utanför vår lägenhet är det något arbete som pågår och det är ett väldigt liv. Jag tror att de bygger om eller något, väntar bara på att en slägga flyger in genom väggen.

Känns synd att inte Max är hemma, då hade vi kunnat ta en promenad i det fina vädret. Istället ska jag ta och plugga lite är det tänkt, känns så segt bara!


» Frida

Nu är det inte länge kvar till bf för dig :) Hoppas allt kommer att gå bra för dig påförlossningen och sen när mini är ute hos er!

Du verkar verkligen ha hittat en underbar kille, Max och du verkar vara ett sånt mysigt par :)

Kram, Frida

2010-01-11 // 12:22:16

Hehe. Kommer ihåg det. Man var ständigt kissnödig. Man fick alltid se till att ha en toa tillhands.

2010-01-11 // 12:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback