fråga

Fick en fråga där någon undrade hur mycket jag gick upp under graviditeten med Tilde.
Den sista gången jag vägde mig innan Tilde föddes hade jag gått upp 20(!) kilo. Det sved men vad tusan, det är det värt. Nu märks det däremot att jag samlade på mig MYCKET vätska då sängen är helt blöt när jag vaknar, jag svettas som ett helt fotbollslag, helt otroligt.


» Mona

det är nog bröstmjölk som läcker,

jag har fått berättat för mig att man kissar ut vätskesvullnaden...men man kanske kan svettas ut den med?

mina bröst läcker på natten´och jag vaknar också alldeles blöt..lagom roligt!

En grej som är rätt kul dock är att min pojk är en dag äldre än din Tilde, och de vägde lika mycket och var exakt lika långa :)

2010-01-23 // 14:43:18

söt blogg

2010-02-11 // 01:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback