gosbebis

Idag ramlade lillans navelstump av, åå fy i helvete vad äckligt! Den luktade helt fruktansvärt. Men nu är den borta och vår lilla har en navel!

Förövrig fortlöper mammalivet underbart. Inatt somnade vi runt två, då sov lillan nonstop till nio, då matade jag henne i en halvtimme sen somnade hon om och sov en timme. När hon vaknade runt halv elva gick Max upp med henne och bytte blöja och lade sig sedan i soffan med henne så att jag fick bre ut mig i sängen och sov då ända tills klockan två. Vilken lyx!


Hela dagarna går åt till att mysa med lillan, som ännu är namnlös, amma och att njuta av allt.
Kroppen läker mer och mer och snart blöder jag inte längre. Fick höra tre till sex veckor av blödningar men läker jag såhär snabbt så slutar jag nog blöda om en vecka



Åh jag blöder fortfarande och det har nu gått 3 veckor. Men det är jättelite som tur är.... det kommer inget fram tills eftermiddag sen så slutar det igen jättekonstigt. Men det kan ju sluta helt för att sen efter några dagar börja igen... skit också. Hoppas bara man slipper mens helt nu när man ammar. Med Elina fick jag min mens efter 2 månader medans en kompis inte hade på 1 1/2 år!!! Vissa har tur hihihi

2010-01-21 // 07:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback