bebisverkstad

Idag var jag som sagt i stan med Karolina och fikade. Vi strosade lite i affärer och jag köpte strumpbyxor till Mini.

Nu är jag hemma och väntar på Maxen som snart kommer hem och lagar mat. Efter det ska vi sätta igång med bebisverkstad, haha. Känsliga läsare varnas. Det blir en rask promenad, färsk ananas och sex. Hallonbladsté har vi inget. Det är ju alltid värt ett försök, tycker ni inte? Inte för att jag tror att det fungerar något av det, men det är ju verkligen värt ett försök.



Ta inte ut dig bara gumman. Har hört att det är bättre att slappna av och vila, så gick min förlossning igång iallafall..

Kraaam.

2010-01-04 // 18:18:24
» Finni

Jag rekomenderar INTE sex. Sitter och gråter för att jag har så hemska förvärkar just nu tack vare min dumma idé att försöka få ut honom på det sättet. Man får ju bara ont, men det ger liksom inget resultat :P

2010-01-04 // 19:53:00

Men klara..:) Ska du inte vänta så det blir mindre än sexton dagar kvar illafall..:)

2010-01-04 // 21:38:22

Ska ananas hjälpa för att det ska gå snabbare? :P

2010-01-04 // 22:16:48

Till Josefin: Bebis är färdig i magen nu, så det behövs inte väntas. Dessutom tror jag inte på någon av taktikerna som fungerande metod, utan det är mest en rolig sak.

2010-01-04 // 22:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback