babyface

Inatt hade Tilde svårt att somna efter matningen, vilket hon brukar göra; somna som en stock med tutten i mun. Men igår tror jag att hon hade ont i magen, hon stånkade och stönade. Så jag satte mig upp i sängen och vaggade henne lite i famnen. Hon tystnade då med nappen i munnen och stirrade ut genom fönstret, sen tittade hon på mig och fyrade av världens leende. Ja jag vet att hon inte är medveten om det ännu och att det bara är impulser eller gaser. Men att se ens dotter verkligen le är helt obeskrivligt, det gick varma strålar av enorm kärlek genom hela min kropp.



» Elena

Kan tänka mig det :) hihi

2010-01-27 // 13:37:05

jag saknar er massor, har dragit på mig förkylning och låter som en uppstoppad korv, hihi. Du har fått presenter av pappas arbetskamrater, lr ja snarare Tilde. Jätte fina ! ROSA ! :D Fast jag har faktiskt lärt mig, och det är på tok för stort för henne just nu, men snart kan hon nog ha det :)

Jag älskar dig och saknar dig klara !

2010-01-27 // 15:13:01

Jag tror på att bebisen kan le ända från födseln!

2010-01-27 // 15:47:58
» Rex

Klart att hon log, jag tror inte ett skit på gasteorin.

"Ständigt leende farfar".

2010-01-27 // 18:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback