vakna mamma!

Igår somnade vi vid elva.
Halv tre vaknar jag av att Tilde ligger och fiser bredvid mig. Lilla söta tussan fiser som en hel karl. Kan man vara trött när man blir väckt då? Nej, det kan man inte! Så då myste vi i två(!) timmar, fisen ville verkligen inte somna om, hon ville ligga och prata(knorra och göra små ljud) med mammsen..

Det här med att vara mamma är ju inte alls svårt, än så länge. Det är ju bara helt underbart. Jag har en liten dotter som är hur snäll som helst; sover, äter, bajsar och myser är allt hon gör. Är hon hungrig skriker hon lite, vill hon ha en ny blöja knorrar hon lite.
Hon sover mer än vad vi någonsin förväntat oss! Var är sömnlösheten? Antar att den kommer tids nog..



» Finni

Det är helt sjukt vad olika stora dom kan vara alltså. Men att han inte var liten, det kändes kan jag säga :P

Hur går allt för er nu förresten? :)

2010-02-04 // 17:33:21
» Finni

Vad skönt! Jag blir så jäkla avundsjuk och ledsen när jag läser om hur du känner. Jag känner verkligen inte alls så just nu och det är så hemskt. Kan inte sluta gråta! Fan också, jäkla hormoner.

2010-02-04 // 18:07:36
» Finni

Åh, jag vet.. Jag försöker tänka positivt och hoppas på det bästa. Tack!

2010-02-04 // 18:20:57
» Sara

du har verkligen en fin unge. och tilde blev ett perfekt namn :)

2010-02-05 // 21:08:49

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-07 // 12:55:34

Så himla söt <3

2010-02-07 // 12:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback