tills jag stupar



Här är världens vackraste flicka, som jag kan stirra mig blind på. Jag kan erkänna att många timmar om dagen går åt till att bara se på henne, och försöka förstå att detta är min dotter. Det är overkligt. Hon är så fruktansvärt fin min lilla tjej. Idag fick jag det första stora leendet. Hon har ju flinat först men idag såg hon på mig länge och log sedan som en tandlös liten gumma. Det är en obeskrivlig känsla!


» anna

du måste nog ha den sötaste knodden jag någonsin sett! Ha det underbart :)

2010-02-22 // 01:11:31
» Finni

Trodde du var död eftersom du ej uppdaterat på så länge! :P Så jäkla cool dress eller hur. Dock lite opraktisk eftersom tröjan åker upp hela tiden och det gillade han inte, haha.

Jaaa, jag vågar inte gå ut när det i mer än minus tio? Känns som om dom kommer frysa ihjäl i vagnen. Så fort det blir varmare får vi ta och typ fika eller gå en promenix :) Jag döör av tristess här hemma. Idag ska det ju typ bli minus tjugo och då kommer man ju definitivt inte ut :/

Hur mår hennes mage nu?

Kramizzz

2010-02-22 // 02:42:34

Finaste flickan jag sätt! Herregud vad fin hon är.

2010-02-22 // 09:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback