tack Tilde!

Alltså jag förundras över denna fantastiska unge. Igår somnade hon klockan åtta och sov NONSTOP till klockan 2. Då var jag beredd på att vara vaken länge eftersom hon sovit i sex(!!) timmar, men hon åt bara en halvtimme och somnade sedan om och sov till halv sex. Då tänkte jag, jaha, nu blir det morgon för oss. Men nej, hon åt en halvtimme till och sov sedan vidare till tjugo över sju!

Alltså förstår ni!? Vilken lyx!

Efter att jag skrev mitt förra inlägg gick jag och kramade på Max lite, vilket på något sätt var surrealistiskt och jag uppskattade varje sekund! Sen somnade jag faktiskt vid elva så jag har fått sova ordentligt inatt! Jag blev chockad när jag vaknade tjugo över sju och var pigg, så vi gick upp och myste med pappa Max innan han åkte till skolan lite.



Tilde alldeles nykläckt, en dag gammal!


Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-26 // 15:34:08

Leia har likadan body, så söt! Va skönt att hon sover bra så ni får lite tid för varandra. Det är jätteviktigt och ger hon inte er tid så tycker jag verkligen ni ska unna er en barnvakt nån timme. Så länge det bara rör sig om timmar så är det ju helt okej. Viktigt att vårda förhållandet också :)

2010-02-26 // 17:40:23
» sofia

33 kilo hade jag gått upp en vecka innan förlossningen haha:P jodå allt är bra :)

hur e det med er? kram

2010-02-26 // 20:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback