planer- drömma kan man få göra

Om två veckor är Tilde sju veckor gammal. Någon gång efter det vågar jag nog ta mig ut en sväng på stan. Då ska jag shoppa upp mig på lite nya fina kläder! Jag vill ha ett par nya byxor, några blusar, en figursydd väst och lite vanliga tshirts. Det är i alla fall tanken.
Sedan vill jag klippa mig! Att klippa bort de slitna topparna är på gränsen till krisläge nu. Sen vill jag också göra slingor, för att ljusa upp håret lite. Däremot vet jag inte hur det är med att slinga håret samtidigt som man ammar? Är det någon fara eller går det bra?

Ja detta är det ytliga jag vill ställa till med, vi får väl se om det sker..


Nej det är ingen fara med att slinga när man ammar. :)

2010-02-18 // 20:41:21
» Finni

Jag vill också! Åh, shoppa shoppa shoppa :)



Haha varför blir ordet "håret" understruket i alla dina inlägg? :P

2010-02-18 // 20:59:56
» Lisa

Absolut ingen fara att slinga när man ammar :) Jag har både slingat och färgat mitt hår nu när jag ammat och resultatet har vart jätte bra :)

2010-02-18 // 23:06:40
» sofia

Tack så mycket :) va söt din skrutt är :)

2010-02-19 // 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback