nu sätts tålamodet på prov

Tilde gnäller sig igenom dagarna nu. Såvida hon inte sover eller äter är hon inte nöjd. Hon vill vara i famnen och se sig omkring. Det är stor skillnad mot hur hon varit de första veckorna. Men sammanlagt kanske hon skriker en timme om dagen, vilket inte är så mycket, men för en ovan och bortskämd mamma som jag så blir kontrasten hög.

Jag köpte fel magdroppar så måste ta mig iväg till ett annat apotek och köpa de jag ska ha, för apoteket här har varken Miniform eller Sempers.


» Finni

Minifom och sempers finns i ett kylskåp bakom kassan så man brukar behöva fråga om du ej gjort det :)

2010-02-20 // 07:35:27

Hej! Bra blogg,

Tänkte bara tipsa dig om en jättebra hemsida där jag hämtar mycket inspiration till mitt eget mammaliv.

Kram



http://www.vimedbarn.se

2010-02-20 // 22:54:55
» Tova

För oss är det lite tvärtom, det var mest jobbigt mee Elliot de första veckorna så därför känner man sig bortskämt nu när det går lite bättre ;)

Hoppas det blir bättre med dropparna!

Vi kör både med Semper och Miniform, inbillar mig iaf att de hjälper.. hehe.

Kram

2010-02-23 // 14:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback