ledsen ängel

Min prinsessa både igår och idag blivit mer skrikig av sig. Hon har så ont i magen! Hon spänner hela kroppen och skriker så att det gör ont i hjärtat. Som tur är hjälper det att vagga henne i famnen och att lägga henne vid bröstet. Då slappnar hon av och då kommer det som vill ut ut. Lite maggympa brukar också funka.
Men ändå sover hon bra, så inte ska man klaga. Jag tycker bara så synd om henne när jag ser att hon spänner sig. Borde man testa sådana där magdroppar? Vilka är att rekommendera?


Pappas flicka.. Sover som vanligt!



Idag kommer Elena, en gammal fotbollskompis och min kära bloggdesignare, och vi ska umgås och jag tror att jag allt ska bjuda på semlor, för vad jag förstått var det fettisdagen igår! Vi har inte setts på sju år ungefär så det ska bli kul att träffas igen.



Minifom droppar gjorde underverk på min bebis :)

2010-02-17 // 12:50:39

Leia fick också plötsligt ont i magen, bvc rekommenderade sempers magdroppar och det tog inte många dagar innan magontet var borta. så den har vi fortsatt med :)

2010-02-17 // 14:01:45

sv: tror de finns på apoteket :)

2010-02-17 // 17:51:33
» Emma

Minifom är bra om de har "slemmigt" bajs, det gör att "slemmet" istället blir bubblor som de kan prutta ut. De kan få magknip när de inte kan prutta ut det, och det brukar inte synas att det är det som är problemet på själva bajset liksom. Du kan ju alltid prova.



Sen finns det semperdroppar som bara är goda magbakterier ungefär som finns i yoghurt.



Båda finns på apoteket. Prova båda tycker jag, fast inte samtidigt.

2010-02-17 // 19:54:16

Så va det för Jamie också, min bm sa att vi skulle testa Minifom droppar och det har faktiskt funkat! Han får inte alls lika ont i magen längre. Det är så synd när dom har så ont =(

2010-02-17 // 20:17:59

Gud vad fin hon är :)

2010-02-18 // 15:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback