just ja

Glömde berätta igår att vi nu är hemma igen! Max träffade hyresvärden som löste problemet med en gång, tydligen var det fel på ventilationen. Så tog de bor möglet och fixade lite, så nu får vi hoppas på att det inte kommer tillbaka.

Jag och Tilde har sovit som drottningar inatt, speciellt jag. Vi sov på soffan för att det är utrivna kläder i hela sovrummet. Tilde somnade runt tolvtiden, och vaknade inte förräns vid sex då hon åt och fick ny blöja av pappa. Sen somnade hon om vid sju och sov tills för en halvtimme sedan: halv tio!
Enda problemet med att hon sover så lång tid i sträck är att mina tuttar blir överfyllda, haha!



Jag och masken i lördags


» Rex

Förutom jag själv så har ni det snyggaste barnbarn jag någonsin sett.

2010-02-17 // 00:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback