i'm back

Nu är jag tillbaka! Inatt sov jag och Tilde hemma hos Tilde's mormor. Där bjöd Tilde på lite skrikfest igårkväll, jag glömde ge henne magdropparna igår men man vet ju inte om det var därför hon skrek. I alla fall, där sov vi medans Max passade på att umgås med sina kompisar och åka skidor.

Vi är som sagt hemma igen och ska ha en mysig kväll, utan datorer och dylikt så jag kommer inte uppdatera mer idag. Vi ska laga middag tillsammans och kramas i soffan! Välbehövligt med lite familjemys tycker jag.

När jag och Tilde kom hem hade Max städat och gjort så fruktansvärt fint här hemma! Världens bästa pojkvän vinner han lätt.


» Sofia

Hehe okej. hur mycket gick du upp i vikt underr graviditeten? :P

Va bra att allt är bra. :).

Hon mår bara bra , sover äter och bajsar hehe.

Allt går hur bra som helst. Älskar mamma livet :)

2010-02-27 // 17:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback