hårtips

För er som längtar efter ett långt svall som är friskt; FÖD BARN. Att inte tvätta håret för ofta är bra för håret, och har man en liten bebis så inser man efter ett tag; Men oj det var fem dagar sedan jag tvättade håret. Och inte prioriterar man att klippa sig heller, så det växer som ogräs.
Ja, så ni som vill få friskare och längre hår: skaffa er en bebis.










Jag HOPPAS innerligt att ni förstår skämtet i det hela..


Haha, mitt hår har faktiskt blivit mkt finare sen min lille gabriel kom för 13 dagar sen! ;)

2010-02-18 // 12:14:22

Det blev inga chokladmuffin men jag kan gärna skicka några hallonmuffin,;)

2010-02-18 // 15:57:30

haha förstår vad du menar.. :D

2010-02-18 // 16:03:27
» sanna

haha de tyckte faktiskt jag i början! håret va tjockare o finare än nånsin! ja fattade inte alls va alla snacka om att man tappar massa hår o att de blev risigt! men va fel ja fick! lillan lärde sig o dra i de väldigt fort o klippte mig gjorde jag sist i september så idag va ja till frissan o kapa av det! haha efter mkt om o men, fast ja e ganska nöjd än så länge! =D

2010-02-19 // 02:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback