händelserik kommande vecka

Veckan som kommer blir händelserik, i alla fall i jämförelse. På måndag har jag tid på BVC, på tisdag kommer Sanne och Alina hit med sina små knoddisar Liam och Stephanie! Spännande att se de små underverken som jag bara träffat när de legat i magen.
På onsdag har jag preliminärt bestämt med Ehline som ännu bär på sin son, men vi får se om han hinner födas innan dess.
Sen vet jag ju i och för sig inte vad resten av veckan kommer bjuda på men fram tills dess i alla fall!


Denna kväll har Tilde's gudfar och Sanne varit här på middag och filmmys, det har varit skönt med sällskap. Max lagade supergod kycklingwok med nudlar. Till efterrätt åt vi gräddkoleglass som Sanne köpte med sig.


Tråkigt att man inte är bjuden på bebis träffen :P

Bor ju bara 3-4 st ifrån dig :Pkram Love

2010-02-07 // 20:53:38

I like this site. Keep it up!

2011-02-18 // 15:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback