glamourmamma

En stor vinst var när jag häromdagen lyckades fixa mina tånaglar lite. Med nytt lack på dom kände jag mig fin. Det är stor skillnad på oduschad och duschad men när jag igår låg i sängen och kröp upp emot Max med ryggen mot honom och han snusade mig i nackan och utbrister-
-Mmh, älskling, har Tilde kräkts på dig här?
som jag inser att jag fanimig behöver duscha!


Haha kul inlägg.



Hur fick ni lägenheten i Alvik? Är det en hyres eller bostadsrätt? Kan man inte få se lite bilder på hur det ser ut hemma hos er? :)

Och vilken konsum jobbar Max på? Vad pluggar han?



Bra blogg!

2010-02-03 // 19:58:19

Vi fick lägenheten genom en bekant till Max pappa, så vi hyr i andrahand.

Några bilder finns i detta inlägg:

http://mammaklara.blogg.se/2009/november/draft-nov-12-2009.html#comment



Max vill inte att jag skriver ut var han jobbar, av någon anledning.

Max pluggar till att bli Bilmekaniker, han går alltså fordonsprogrammet.

2010-02-03 // 20:05:40

Jaha okej jag förstår :)

2010-02-03 // 22:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback