bebisar

Igår var Sanne och Alina här med sina barn. Vi fikade och pratade bebisar såklart. Sannes son, Liam, är en riktigt lång kille som är hur söt som helst. Alinas dotter Stephanie är en kortis med smilegropar och även hon var söt som socker. Jag blev jätteglad över att få se andra bebisar och se hur egna de alla är på sitt eget sätt.
Tilde sov mest hela tiden, den tråkmajan.

Senare på kvällen kom Tilde's morfar och moster hit och hälsade på en snabbis. Tilde blev alldeles kolugn när hon satt i morfars famn och han dansade med henne, hon bara tittade storögt.


Idag var ju tanken att jag skulle träffa Ehline men icke, hennes förlossning tycks vara på G! Superspännade!


haha ja det är spännande att följa andra när de närmar sig BF =) Känns dock som det kommer dröja ett tag till... jag som vill träffa min lilla tös :-D

2010-02-10 // 17:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback