babyboom

Nu ploppar det ut bebisar till höger och vänster. Igår födde Matilda sin lilla men ändå stora son Leon, och jag gissar på att Finni är inne och föder sin pojke nu också! Sitter som på nålar och följer alla graviditeter nu när Tilde är utanför magen. Vad är det med all spänning runt andras graviditeter?

Trots mitt bitvisa klagande under graviditeten med Tilde så var det ändå helt fantastiskt att känna min då ofödda dotter inne i mig, att jag och min kropp klarade av att bära på ett barn i nio månader.
Jag känner en extrem stolthet över att ha klarat av att föda min dotter, tänk att min kropp klarat av det. Något så enormt och ofattbart har jag gått igenom.


Så nu följer jag alla de som har det jag gått igenom framför sig, just för att det är så fantastiskt!




Ja har följt dig under hela din graviditet.:) och din dotter är så fruktansvärt sööt, du och max borde vara ordenligt stolta.

2010-02-01 // 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback