äventyr..

Igår kom Max hem vid åtta och tog en titt på möglet, och konstaterade då att det INTE var bra! Så vi tog vårat pick och pack och åkte hem till min pappa och sov. Vi är fortfarande här och har precis ringt och gjort en felanmälan på lägenheten. Men vi fick inga besked om hur lång tid det skulle kunna ta, utan tydligen så skickas felanmälan och sedan väljer och prioriterar de som ska utföra jobbet. Hon i telefonen sa att de såhär års prioriterar snöskottning(!?). Kändes som ett hånskratt rakt i ansiktet. Prioriterar de snöskottning framför vår mögliga lägenhet? Fan vad surt det känns!

Ja så nu är vi hos min pappa och jag antar att vi blir här i några dagar.


Från en sak till en annan: inatt sov Tilde sin första hela natt! Hon somnade vid tolv och vaknade inte förräns vid sex då hon ville ha mat, hon käkade ett tag, vi bytte blöja och sen sov hon till nio! Jag vart alldeles chockad när jag tittade på klockan vid sex, trodde det var något fel på henne, men nej, tösen var bara lite hungrig. Så idag är jag en glad mamma med tanke på omständigheterna.




» Sofia

Så söt hon är. och hoppas allt löser sig med lägenheten :)

2010-02-12 // 15:46:40

vilken duktig tjej! förjävligt med lägenheten, ni kan ju inte bo med mögel! det borde prioriteras!

2010-02-12 // 15:53:13

Tilde är fantastiskt söt, helt sjukt fin :) Hoppas det löser sig med lägenheten! Kram!

2010-02-12 // 16:03:38
» Finni

Usch, avundsjuk är vad jag är! Hoppas att han också börjar sova ordentligt snart. Jag behöver det!



Vilka idioter med möglet!

2010-02-12 // 16:43:45
» sanna

men se där!! va fin hon är i den där söta dressen:) haha otroligt gullig är hon! så det blev Tilde! va sött!! har inte varit vid datan så mkt så nu passar ja på o kolla läget! =D mysigt o va mamma vah!!



stor kram

2010-02-14 // 01:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback