nu stora lilla älskling



Världens finaste lilla skrutta!


Åååh, dom växer sååå fort. Jag blir sentimentaaaaal!!

2010-12-02 // 11:35:58

hej! jag satt mittemot dig på tunnelbanan idag, det kändes väldigt märkligt att jag visste precis vad du och din bebis och till och med din vän hette, hah. vågade inte säga det då så jag säger det nu; du är otroligt stark som fixar att vara mamma, och dessutom uppenbarligen en väldigt bra mamma, och du har en fantastiskt vacker bebis. mest det. ni var väldigt fina.

2010-12-02 // 21:25:00
» Klara

anonym: Men gud, haha! Säg hej nästa gång, det är bara roligt! Vart var det någonstans du såg oss?

Tack så hemskt mycket för dina fina komplimanger, det värmer verkligen!

Kram!

2010-12-03 // 14:42:02

Oj, liten har blivit stor!

2010-12-03 // 16:49:36

jag var tjejen med blont hår och en stickad blå mössa (åh, eh, snyggt det där lät, eller), kunde inte låta bli att stirra för att louisa var så söt. det var mellan odenplan-fridhemsplan och louisa gjorde allt hon kunde för att sno din väns mobil med sina små fingrar! så fint haha.

2010-12-03 // 17:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback