Max 20 år!

I lördags fyllde Max 20! Det firades såklart. Hela dagen flängde jag runt, hämtade kläder, handlade och klippte mig. Till slut kom jag och Lydia hem efter att ha lämnat Louisa hos mormor. Då var de flesta redan hemma hos oss.
Vi var såklart inte klara så vi gick hem till Lydia, som bor 50 meter från mig, och gjorde oss i ordning. Som vanligt finns det inga bilder på mig men jag var FRÄSCH för en gångs skull!
Sedan gick vi ut på stan, på tok för tidigt. Det första stället var helt ok, sen gick vi vidare till det andra där musiken var betydligt bättre och en störande snygg DJ. Jag stod upp konstant från klockan åtta på morgonen till fyra morgonen därpå.
Natten avslutades hemma hos oss och vi somnade inte förrän klockan sex.

Söndagen kom och jag var superpigg jämfört med de andra. Vi hämtade Louisa hos mormor och åkte sedan hem igen för att få besök av Louisas farmor och farfar.


En bra helg med andra ord! Jag är som nykär och är bara så lycklig över allt som jag har.




Fyra generationer på bild, taget då vi var uppe i Norrland. Min farmor, min pappa, jag och Louisa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback