Finni "gästbloggar"!



Nu skiter ni nog på er av lycka då det är Finni Pippa som skriver. Eller? Någon? Nehepp.......... Jaaaja, skämt åsido så tänkte jag våldgästa Klaras blogg. Vi har pillat lite på hennes design. Jag som hatar färg var glad över att hon bestämt sig för att dumpa sin extremrosa design. Så vi tog bara min egna design och satte i en fin header och ändrade lite färger! Toppenfint.

Vi sitter hemma hos mig och kollar lite på tv medan våra små fina barn sover samtidigt för en gångs skull. Vi har badat Elliott i diskhon (extremt smart då han är rädd för mitt badrum), och lekt och haft photosession. Så himla fina bilder fick vi till.

Nu ska jag sluta babbla på om ingenting och hålla Klara sällskap i min soffa.


hahaha Collt att gästblogga.

2010-12-12 // 12:50:27

Hennes blåa ögon! <3

2010-12-27 // 13:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback