bästa vänner

Jag har en sådan extrem tur i mitt liv. Jag har haft en väldig tur med vänner.
Sanne har funnits sedan början av gymnasiet och stöttat mig genom allt, det finns inget hon inte har gjort för mig och det finns inget jag inte skulle göra för henne. Hon är Louisas gudmor och det finns ingen som skulle uppfylla rollen bättre!
Lydia har funnits sedan barnsben men vi har inte umgåtts tätt och ofta förrän vi flyttade in i vår lägenhet för drygt ett år sedan. Hon har en sådan självklar roll i våra liv nu, och Louisa älskar henne.

De här två tjejerna är helt otroliga. De hjälper till med mat, Louisa, städar ibland, stöttar mig när jag är nere, älskar mig trots alla mina påhitt.

Jag skulle gå genom eld för de två och jag älskar dem verkligen!



Självklart kan du få lösenordet, jag har också följt dig från start! :) Kommer ha öppet bloggen några dagar till så att de som vill har chansen att få ta del av lösenordet men jag kan mejla det till dig innan jag stänger bloggen! Kram

2010-12-09 // 14:41:28

Önskar oxå jag hade såna vänner..

2010-12-09 // 17:16:38

Det är så det ska vara, bra vänner som man kan lita på till tusen! Du får inte glömma oss andra mindre bra vänner bara ;), kanske kan ses något nästa vecka? Jobbar mindre då, bara att höra av dig om du har lite tid över för lilla mig :)

2010-12-09 // 22:42:48

Allt är bra med oss nu! Tids nog kommer ni få reda på vad det handlar om. Du kanske redan har dina aningar. Mina bekymmer som jag hade känns som en piss i nilen om man jämför med era, men jag hoppas att allt är så bra som det kan vara efter omständigheterna! syftar på allt som hänt er med Max och så. Men ni är så starka så det kommer gå så bra så! Kram

2010-12-09 // 22:48:21

haha oj hade glömt byta namn, louise ska det stå!

2010-12-09 // 22:59:17

och nu gjorde jag samma sak igen haha! nu ska jag sluta terrorisera dig ;)

2010-12-09 // 22:59:48

svar: Hoppas jag också!



Jodå, så fort jag fått ihop pengarna så ringer jag och bokar en operation :)

2010-12-14 // 13:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback