godmorgon världen


När man för första morgonen på länge faktiskt har en chans att sova länge för att Louisa fortfarande sover, ja då ringer målarna på dörren klockan kvart i nio. Bättre än klockan sju i alla fall. Så nu är jag vaken och Louisa sover. Och nej de är FORTFARANDE inte färdiga med fasaden på vårat hus TROTS att de lovade att det skulle vara klart den första JULI. Men denna vecka ska de vara klara, de plockar ner byggnadsställningarna as I write.
Vad mer? Jo jag har en så otrolig trningsvärk i baksida lår så att jag med handen på hjärtat knappt kan gå. Det stramar och gör så förbannat ont. Hellre det än att det inte känns alls efter ett träningspass i och för sig. Och på tisdag ska jag och Tant Karro köra igen, inte ligga på latsidan här inte!


» Cissi

Godmorgon! Allt bra? =)

2010-08-16 // 09:38:39
» Malin

hej :D tack för en jätte bra blogg!, kan du inte lägga upp bilder på nya vagnen? :D

2010-08-16 // 16:00:56
» Ylva

Söta! :D

2010-08-18 // 20:22:18

sv: aaw gumman, jag med.. Jag kommer vara ledig varannan helg så någongång ska vi nog kunna ses haha!

2010-08-21 // 08:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback