sjuk och trött mamma

Nu har Louisa sovit i en timme, och jag ska göra henne sällskap. Är så otroligt sur över att jag är sjuk.. Vill inte smitta min prinsessa! Ska försöka få så mycket sömn som möjligt och hoppas på att bli frisk så fort som möjligt. Måste plugga i veckan och på fredag ska jag skriva nationella i svenska B. Det tycks bli en fullspäckad vecka:

Måndag:
Eventuellt skola beroende på hur jag mår

Tisdag:
Ska bli intervjuad av två universitetsstuderande som skriver sitt examensarbete

Onsdag:
Öppna förskolan med Ehline och Thess och deras knoddar.

Torsdag:
Plugga Plugga Plugga!

Fredag:
Nationella i Svenska B


Over and out


det va så lite så :)



tack tack söta du :) vilka bilder menar du ?

om du menar dom i inlägget så har ja faktist bara gjort om dom i windows fotogalleri :)



vart bor du någonstans ? :)

kram

2010-04-18 // 23:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback