politiskt inkorrekt

Satt nyss i soffan och ammade Louisa i soffan iförd enbart short och tshirt eftersom jag är nyduschad. Så sätter sig Max snett mittemot mig, suckar eftertänksamt och drar sedan efter andan för att säga:
-Du vet när man ser ett mongo på stan och liksom inte kan sluta titta?
-Mmh? svarade jag då.
-Så är det nu när du sitter där med de där små shortsen så att man ser lite av trosorna, man kan liksom inte sluta titta men det blir knäppt om man fortsätter se på, svarade han då lite skamset.
-Tack älskling, vad gullig du är som jämför mig och det jag har mellan benen med en mongo..


Hur ska man ta detta? Haha!


Haha jag tycker det var klockrent :).

Måste bara säga att din bebis är oootroligt söt :)

2010-04-18 // 15:29:12
» elin

Harni bestmt er för louisa nu då?

2010-04-18 // 15:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback