ovanligt

Lillan somnade vid midnatt, och vaknade sedan till min stora förvåning halv fem! Visserligen förståeligt då hon sov nästan heeela kvällen igår. Men i alla fall, jag lyfte upp henne och la henne hos oss, matade lite och sen somnade vi om till sju tror jag, matade och sov vidare till nio. Inte ska man klaga.

Idag ska vi träffa fina fina Tant Malin. Vi ska till farsta en sväng. Där ska jag hämta ett sjukintyg på mvc som jag kan lämna in på friskis&svettis för att plussa på tre månader på mitt träningskort. Sedan ska jag hem till lillans morfar och moster för middag, saknar dem så otroligt mycket. Där kommer lillan ha mycket roligt i sommar, i deras trädgård.

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost är det väl tänkt, sen pussa på min man, och sedan börja röra sig mot sööööderoort!


Vid 12 veckor har dom ju en tillväxtperiod! Kan vara därför ':)

2010-04-12 // 11:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback