otroligt välbehövligt

Max la lillan för natten klockan tio igår. Jag gick och la mig så att jag somnade klockan elva, räknade med att få sova till fem. Ack så fel jag hade. Klockan sju, SJUUUUU, vaknar jag av att Loo bökar i sängen sin. Bad Max lyfta över henne till vår säng. Tuttar i henne lite mat och hon däckar och sover än med sin pappa! Helt otroligt, är fortfarande chockad. Så jag har fått ihop nästan tio timmars sömn denna natt, välbehövkigt är en underdrift. Ändå mår jag inte bättre idag, förkylningen hänger som ett tungt moln över mig.

Nu vaknade The Monster som vi kallar henne, jag och Maxen, haha. Dags för lite keeeeeeeek tror jag allt. Fint väder är det också idag, ska släpa med mig sömntutan ut på en prommis när han återuppstått från di döda.


Glöm inte att ställa era frågor HÄR.


» Clara

Det låter inte helt fel, tack för en jättefin blogg, KRAM

2010-04-18 // 14:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback