mysdag

Idag blev det hipp som happ promenad med Finni och hennes lilla Elliott i hennes hemtrakt för ovanlighetens skull. Det hela avslutades med kladdis i solen, som förövrigt värmde riktigt rejält idag, härligt!
Sen mötte jag världens finaste Sanne och vi pluggade en stund tillsammans och badade sedan skruttan som verkligen, och då menar jag verkligen, behövde ett bad.

Nu har min vapendragare gått hem, och Louisa sover i sin vagn. Ensam sitter jag kvar och ugglar, ovanligt va?

"Big" news: ett par av mina gamla jeans som jag hade innan graviditeten klädde min kropp idag. Till mitt stora förtret, för att de är så snygga, och till min stora glädje: satt de för löst! Det går alltså åt rätt håll hela den här viktgrejen. Måste gå till bvc för att väga lillan och mig för att se hur det står till med oss båda.


» elin

Kan vi inte få en viddioklipp på Lousia

2010-04-26 // 17:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback