mys med mannen min

Nu stänger jag av datorn för kvällen, för ikväll är det bara Max och Louisa som gäller!


» emma

mysigt :)

2010-04-21 // 20:02:31

Vad duktig du är som tappar ner på pasta osv. Kolhydrater i stora mängder behövs verkligen inte, sallad är ett utmärkt komplement till det!



Roligt att du skriver om att vagnar väger, fick dra en vagn med en 5åring i på vintern, i snöslask. Bland det jobbigaste jag varit med om typ! XD



Glass är verkligen gott och jag är också en sucker för B&J's. Har dock satt en liten spärr på mig själv så att säga.. Svull en dag Per vecka; då är det glass & muffins för hela slanten som gäller! :D tack för svaret btw, awesome!

2010-04-22 // 10:43:28

WOHOOOOOOO!!!! STORT grattis till Max! Du ska vara riktigt stolt. Klappa honom på axeln här också ;D



Fan va duktig du är också som dragit ner på allt. Men som du säger, man måste få unna sig nått ibland! så är din glass i lass och NJUT för visst fan äre gott :D



Massa kramar!

2010-04-22 // 17:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback